17 Aralık 2009 Perşembe

Fesleğen Kokulu Ablam

Kırkambar Güncesi 5 / 17.Aralık.2009 - Perşembe

Fesleğen kokulu ablam,

Öncelikle doğum günün kutlu olsun.

Kardeşin olma onurunu yaşadığım sürece sen benim doğum günlerimi hiç unutmadın, son doğum günümde aldığın kitaptaki "Nevzat'cığım" diye başlayan notunla bir türlü kabullenemediğim yokluğunda bile o kadar mutlu ediyorsun ki beni, anlatamam.

O kadar tezat bir durum ki bu, belki de tezat değil; ancak bana aldığın son kitabın adı "Diriliş"... Nedense aramızdaki son köprüymüş gibi hissediyorum bu kitabı ve bir türlü başlayamıyorum, bitecek diye...

Nefesim nefesine vurmayalı 5 ay 19 gün oldu, yani her biri bir diğerinden daha ağır ve özlem dolu geçen 169 gün.

Çok önemli, hayati sayılabilecek olayları bile sıradan bir dokunuşunla değiştirdiğin zamanları özlüyorum en çok.

Kardeşin olarak hayatına girdiğimde avuç içi kadar, minicik bir şeydim. gittin, gene küçüldüm, azaldım, eksildim, minicik kaldım.

Yokluğunla baş edemiyorum. biliyorsun, böyle çaresiz kaldığımda, hayat sıkıştırdığında ilk sana başvururdum; oysa şimdi...

Ne çok anı biriktirmişiz seninle ne de çok türkü söylemişiz.

"nesine yar nesine / ölürüm yar sesine / bi daha vursa idi / nefesin nefesime"...

Ellerinden öpüyorum.

Canımsın...

Paşan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder