7 Mart 2011 Pazartesi

Günsüz Kalasınız

İçimdeki beni erkek yapan dışımdaki kadının varlığıdır. Bazen gözlerinin denizinde boğulmak istediğim sevgilim bazen çok üşüdüğüm zamanlarımda nefesinde ısınıp dizlerinin dibine sığındığım annem. Özleminin vahşi atına binip zamanın içinde kaybolmak istediğim ablam. Beni ben yapan, kötülüklerden arındırıp güzelliklerinin ve inceliklerinin çiçekleriyle donatan kadınlar. Sizleri seviyorum demenin yavan ifadesi ile anlatamadığım insanlar.

Kadın aktığım yataktır. Ne kadar dik olursa eğim o kadar hızlı akar su, bir o kadar da fazla aşındırır çevresini.

Suyumdur benim, hayatta kalmamı sağlayan can suyum... Bazen kim yatak, kim su karışır!

Bazen yolunu gözlediğin yarine yatak, anneciğine su olursun... Can olursun... Kaç canın var?

Varlığınızınla daha da anlamlı kılıyorsunuz beni... Sizlerle hayatımın daha anlamlı ve daha çekilebilir olduğunu biliyor ve sizleri seviyorum...

Bereketli...

Doğurgan...

Tamlanan...

Tamlayan...

Gününüz kutlu olsun canlarım...

Bir de gün kutlamaya gerek kalmayan zamanlar uzak olmasın...

Günsüz kalasınız...

İnsanların cinsiyetlerine göre değerliliklerini ifade edemeyeceği zamanlar gelsin de günsüz kalasınız...

Nevzat TEKİN
08.03.2005 / 08.03.2011
Çatalca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder